Erinevad üritused pakuvad inimestele suurepärase võimaluse võrgustike loomiseks, ideede jagamiseks ja uute asjade õppimiseks. Osalejate kaasamine ja motiveerimine võib siiski olla keeruline, eriti pikkade ürituste puhul. Siinkohal tuleb mängu mängulisus. OnlineExpo platvormi mängustamise vahend võib oluliselt suurendada interaktiivsust ja kaasatust isiklike ürituste puhul, lisades mängulaadseid elemente, nagu väljakutsed, preemiad ja sõbralik konkurents.
B2B-ürituste maailmas seisneb väljakutse sageli selles, kuidas säilitada osalejate kaasatus ka pärast ürituse lõppu. Mängustamine on võimas strateegia, mis võib muuta üritusejärgse kogemuse pelgalt järelmõttest põnevaks, interaktiivseks reisiks. Uurime, kuidas mängustamine võib anda teie B2B-üritustele täiendava sära, mis hoiab osalejad kaasatuna, sidusatena ja tagasi tulles.
Mängude kujundamise elementide ja põhimõtete rakendamine mänguvälises kontekstis on tõestanud, et see muudab mängude kaasatuse suurendamist. B2B-ürituste puhul pakub see ainulaadset võimalust:
B2B ürituste kontekstis keskendub klientide kaasamine osalejate ja eksponentide kaasamisele ja hoidmisele. Integreerige mänguelemente oma ürituse enda, eksponentide stendide või üritusjärgsete järelmeetmetega, et muuta kogemus nauditavamaks ja interaktiivsemaks. Looge näiteks punktidel põhinev süsteem, kus osalejad teenivad preemiaid stendide külastamise, sessioonidel osalemise või üritusjärgsetes küsitlustes osalemise eest, või isegi jalutage reaalses maailmas ja mängige seal mängu. See soodustab aktiivset osalemist ja loob sügavama sideme teie ürituse kaubamärgiga, mis suurendab rahulolu ja korduvat osavõttu.
Tõsta oma virtuaalset üritust nende seitsme sammuga, et rakendada kaasahaaravat mängulisust oma üritusel. See juhend aitab teil luua osalejatele kaasahaarava ja interaktiivse kogemuse.
Enne mängustamise rakendamist visandage selgelt oma eesmärgid. Üldised eesmärgid on järgmised:
Hästi määratletud eesmärgid suunavad teie mängustrateegiat ja aitavad teil mõõta edu.
Valige platvorm, mis pakub tugevaid mängustamise funktsioone, näiteks:
Onlineexpo.com platvorm pakub terviklikku lahendust, mis vastab teie ürituse vajadustele.
Arvestage oma mängustrateegia kavandamisel neid tegureid:
Kohandage oma mängustamise elemendid vastavalt ürituse ulatusele ja keerukusele.
Looge oma ürituse mängustamise jaoks põhjalik reeglistik:
Tehke need reeglid ürituse rakenduses hõlpsasti kättesaadavaks, et tagada aus mäng ja vähendada segadust.
Pakkuge auhindu, mis meeldivad teie publikule ja on kooskõlas teie ürituse teemaga. Kaaluge:
Veenduge, et auhinnad on teie publikule sobivad ja neid saab hõlpsasti jagada.
Looge põnevust oma ürituse mängulisuse funktsioonide kohta:
Kasutage mitmeid turunduskanaleid, et tagada maksimaalne nähtavus ja osalemine.
Lõpetage ürituse mängustamine tõhusalt:
Järgides neid seitset sammu, saate luua kaasahaarava ja meeldejääva mängukogemuse, mis parandab teie virtuaalset üritust, suurendades nii osalejate kui ka eksponentide osalemist, suhtlemist ja üldist rahulolu.
Mängustamine pakub võimsat võimalust muuta B2B-üritused ühekordsetest kogunemistest pidevateks, kaasahaaravateks kogemusteks. Laiendades ürituse füüsilistest piiridest väljapoole ja kasutades osalejate loomulikku kalduvust mängimiseks, võistlemiseks ja premeerimiseks, saavad ürituste korraldajad luua püsivat mõju ja väärtust kõigile kaasatud sidusrühmadele.
Kui planeerite oma järgmist B2B-üritust, kaaluge, kuidas mängulisus aitab teil põnevust säilitada veel kaua pärast viimase istungi lõppu. Loovuse, strateegilise planeerimise ja osalejate väärtusele keskendumise abil saate muuta oma ürituse unustamatuks reisiks, mis jätkab kaasamist, harimist ja innustamist veel kaua pärast seda, kui kõik on koju tagasi pöördunud.
Me usume, et mängustamine on võimas vahend, mis aitab suurendada kaasatust ja luua pikaajalisi suhteid teie B2B-ürituse osalejatega. See mitte ainult ei muuda ürituse kogemust nauditavamaks, vaid julgustab osalejaid ka teie pakkumisi uurima, täitma mõttekaid interaktsioone ja suhtlema teie ürituse brändiga sügavamal tasandil.
Mängustamine hõlmab mängulaadsete elementide lisamist mitte-mängulistesse kontekstidesse, et suurendada motivatsiooni ja kaasatust. OnlineExpo mängustamise tööriist võimaldab ürituste korraldajatel kujundada ja rakendada kohandatud mänge ja väljakutseid, mis on kohandatud nende ürituse ja publikuga. Nende hulka võivad kuuluda otsingujahid, viktoriinivõistlused, fotovõistlused ja palju muud. Osalejad saavad võistelda auhindade või lihtsalt uhkeldamisõiguse nimel ning edetabelit saab kuvada reaalajas, et hoida kõiki osalejaid kaasatuna ja motiveerituna.
Üks mängulisuse peamisi eeliseid on see, et see võib aidata kaasa sponsorite ja eksponentide kaasamisele. Näiteks võivad sponsorid pakkuda auhindu oma toodete või teenustega seotud väljakutsete eest, mis aitab suurendada teadlikkust ja luua juhtumeid. Ka eksponendid võiksid osaleda, luues oma stendide või toodetega seotud väljakutseid, mis võivad aidata osalejaid nende aladele meelitada ja suurendada suhtlemist.
Mängustamine võib ka aidata luua osalejate seas kogukonnatunnet ja seltskondlikkust, mis võib viia püsivate sidemete ja suheteni. Pakkudes osalejatele võimalusi koos töötada, üksteisega võistelda ja oma kogemusi jagada, saavad ürituste korraldajad luua meeldejäävama ja mõjuvama ürituse.
OnlineExpo ekspertide meeskond juhendab teid, kuidas meie mänguvahendi võimsad võimalused võivad teie isiklikke üritusi oluliselt parandada, suurendades kaasatust, edendades suhtlust sponsorite ja eksponentidega ning luues osalejate seas kogukonnatunnet. Ürituste korraldajad, kes soovivad oma üritusi järgmisele tasemele viia, peaksid kaaluma mängulisuse lisamist oma strateegiasse. OnlineExpo mänguvahendiga saavad osalejad osaleda lõbusates ja põnevates väljakutsetes, võita auhindu ja luua püsivaid sidemeid, mis muudab ürituse meeldejäävamaks ja mõjusamaks.
Broneerige kohetasuta konsultatsioon ja me juhatame teid ürituste lihtsustamise protsessi kaudu!
Samuti soovitame lugeda:
Kuidas suurendada osalejate kaasatust kasutajate loodud sisuga